Pentru prima dată, Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova (CNSM) este prezentă la „Gala Businessului Moldovenesc”, fiind partener al nominalizării “Responsabilă Socială”, în cadrul căreia au fost premiate 7 mărci, care includ dezvoltarea și promovarea celor mai bune idei ale marketingului social, care dețin comitet sindical în cadrul companiei și care au devenit exponenți ai valorilor umanitare de actualitate.
În cadrul „Galei Businessului Moldovenesc”, care a avut loc astăzi, 31 mai, în incinta Palatului Republicii, întreprinderile din țara noastră, participante la concursurile „Marca comercială a anului 2017″, „Premiul pentru realizări în domeniul calității” și Expoziția națională „Fabricat în Moldova”, s-au ales cu premii și distincții. „Gala Businessului Moldovenesc”, este organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI), în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală.
Evenimentul din acest an a reunit peste 350 de invitați, printre care membri ai Guvernului, reprezentanți ai administrației locale, ambasadori, instituțiile și companii care ocupă un loc important în sfera de dezvoltare a economiei naționale. Premiile câștigătorilor concursurilor „Marca comercială a anului 2017”, „Premiul pentru realizări în domeniul calității” și Expoziției naționale „Fabricat în Moldova”, au fost decernate în cadrul „Galei Businessului Moldovenesc” de către oficialitățile din țara noastră.
Potrivit lui Mihail Hîncu, vicepreședinte al CNSM, în cadrul evenimentului cele mai performante companii autohtone și-au ridicat premiile pentru profesionalism, iar participarea Confederației la acest eveniment este un lucru important. „CNSM susține inițiativele antreprenoriale ce țin de crearea noilor locuri de muncă, dezvoltarea condițiilor de muncă în concordanță cu principiile muncii decente, securității și sănătății în muncă, implementarea unor inovații în procesele de muncă, cu respectarea drepturilor și intereselor salariaților, membri de sindicat”, a accentuat Mihail Hîncu.
Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003, cu scopul de a reliefa cele mai reușite proiecte în domeniul creării și promovării mărcilor comerciale autohtone pe piața internă și externă, a spori competitivitatea lor și a contribui la creșterea profesionalismului echipelor de marketing. La ediția curentă a competiției participă 110 mărci comerciale naționale. În acest an, participanții au concurat la 13 nominalizări și 11 categorii. În premieră, au fost introduse 4 nominalizări noi: „Liderul Anului”; „Femeia în afaceri”; „IMM-ul Favorit al Anului” și „Contribuție importantă la dezvoltarea durabilă” – nominalizare introdusă în parteneriat cu PNUD Moldova.
Menționăm că CNSM și CCI s-au angajat să conlucreze pentru consolidarea mediului de afaceri și protejarea social-economică a salariaților. La 3 noiembrie 2017, părțile au semnat un Acord de colaborare care prevede acțiuni comune în aceste direcții.
Departamentul mass-media și relații internaționale