Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova

CNSM a desemnat câștigătorii concursului “Cel mai bun produs mass-media despre mişcarea sindicală”, ediția 2014

19.12.2014

 IMG_911

La 18 decembrie curent, a avut loc ceremonia de premiere a câștigătorilor ediției a III-a a concursului cu genericul „Cel mai bun produs mass-media despre mişcarea sindicală din Republica Moldova”, organizat de Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova (CNSM), care s-a desfăşurat în perioada ianuarie-decembrie 2014.

Scopul concursului a fost de a contribui la o informare mai amplă a populaţiei despre activităţile şi realizările organizaţiilor sindicale, de a impulsiona dezvoltarea parteneriatului informaţional între organizaţiile sindicale naţionale şi instituţiile mass-media, precum şi de a arăta aportul adus de organizaţiile sindicale internaţionale în domeniul susţinerii intereselor şi apărării drepturilor oamenilor muncii.

La concurs au participat jurnalişti de la posturile de radio şi televiziune, ziare, agenții de presă şi mass-media electronice care au publicat sau au difuzat în perioada de referinţă articole, schiţe, ştiri, reportaje, interviuri sau emisiuni consacrate activităţilor, evenimentelor şi realizărilor mişcării sindicale.

Lucrările prezentate au cuprins o tematică vastă de subiecte precum: noutăţi şi evenimente din activitatea sindicatelor din ţară, rolul sindicatele în cadrul parteneriatului social, avantajele aderării la sindicate, relaţiile de colaborare ale sindicatelor din Moldova cu centrele sindicale internaţionale şi alte subiecte.

În urma examinării detaliate a materialelor prezentate, în conformitate cu prevederile regulamentului concursului, o comisie specială formată din membri ai Comitetului Confederal al CNSM a desemnat învingătorii concursului conform Anexei.

În cadrul ceremoniei de premiere, Oleg Budza, preşedintele CNSM, a ţinut să mulţumească reprezentanţilor mass-media pentru munca depusă pe parcursul anului. Liderul sindical a menţionat că unul din scopurile principale ale activităţii reprezentanţilor mass-media presupune şi informarea salariaţilor despre drepturile pe care le au.

„Activitatea sindicală este una specifică. Prin intermediul acestui concurs am dorit să dezvoltăm o colaborare cât mai activă cu reprezentanţii mass-media și chiar acceptăm și critici dacă este necesar”, a menţionat Budza.

Concursul „Cel mai bun produs mass-media despre mişcarea sindicală din Republica Moldova” este organizat de CNSM anual. Informaţii despre demararea unei noi etape a concursului vor fi prezentate reprezentanţilor mass-media în următoarea perioadă.

Lista premianților este atașată aici.

Departamentul Informațional al CNSM